Vzpomínáte si na doby, kdy se v dětských menu v oblíbeném rychlém občerstvení McDonald’s objevovaly i animované postavičky z dílny Walta Disneye? Mnoho lidí si na to pamatuje, bohužel si tedy pamatuje i na dobu, jak se spolupráce dvou amerických gigantů rozpadla. Víte, co za tím tenkrát stálo? A víte, že se američtí giganti po dlouhých dvanácti letech opět dávají dohromady?
Spolupráce firmy The Walt Disney a firmy McDonald’s vždycky přinášela jenom ovoce. Pro Walta Disneye to byla skvělá prvotní propagace nových animovaných trháků, které vstupovaly do kin, McDonald’s se mohl těšit z vyšších zisků, protože dětské menu s postavičkami bylo vždy kupovanější a oblíbenější.
Jenže v roce 2006 se spolupráce po deseti letech rozpadla.
Co mohlo za rozpad dlouholeté spolupráce?
Za vším stál fakt, že začalo přibývat dětí, které trpěly obezitou. McDonald’s přidával do dětských menu tučná jídla plná cukru a nasycených kyselin, děti tloustly a přibývalo tedy i zdravotních problémů. S tím nechtěl mít The Walt Disney nic společného, proto se rozhodl, že spolupráci ukončí. Přece jenom se nemohou vynikající pohádky pro děti spojovat s obezitou. To by mělo samozřejmě dopad i na známé Disneylandy a podobné atrakce.
Dva giganti opět spolu
Po dlouhých dvanácti letech se však v souvislosti s novým animovaným trhákem Úžasňákovi 2 dva američtí giganti zase spojili. Je však jasné, kdo si zde nadiktoval podmínky. McDonald’s tedy začíná pracovat na novém dětském menu, které se má začít prodávat od června, tedy od doby, kdy do kin vstoupí nový a velice očekávaný animovaný film. Dětské menu tak bude nejen s animovanými postavičkami, ale bude taky méně tučné, méně sladké a bude se v něm nacházet méně nasycených mastných kyselin. Přibydou zdravější verze jídla, což ocení jak děti, tak i rodiče, kterým jejich děti nebudou tloustnout před očima.